Det er mange kvadratmeter reklameplass på en skapbil.
Blir denne godt nok utnyttet?
Fra vi startet vår bedrift og frem til i dag har det vært en rivende utvikling på bildekor. I 1975 da vi startet snakket vi om å få bedriftens logo på dørene, og etter hvert fant man ut at man også kunne benytte seg av skapsiden på bilene. Logoene ble blåst opp, og plassert strategisk til på skapsiden.
Enkelte bedrifter som for eksempel Hordasped i Bergen, turde å ta skrittet helt ut, og blåste opp logoen sin over hele skapsiden, i front og bak, gjerne sammen med sitt budskap: Hordasped – mer enn en vanlig transportør.
I dag kler en gjerne inn hele skapsiden med bilder av produkter en selger, eller benytter en kombinasjon av foto, logo og tekster.
Har ikke skapsiden eller bilen forøvrig riktig farge, folierer en førerhus og skapside, før reklame påmonteres.
Den rivende utvikling som har vært, krever at designeren vet hva han holder på med, og hva som selger for bedriften han skal markedsføre på skapsidene.
Med vår erfaring, er vi den rette samarbeidspartner for deg.
Ta kontakt, og la oss se hvordan vi kan utnytte den reklameplassen du allrede har.
Referansegalleri
Svanco Transport AS
Asle Solberg Transport AS
Retura
Fana Massetransport AS
Norrøna Storkjøkken
Sperrevik Anleggservice
Bir Bedrift
Flexleie AS